Då var påsken slut för det här året..

Tiden verkligen bara springer iväg känner jag ..
Idag har vi bara haft en lugn och skön dag hemma,
min syster har ju varit hemma på permission så vi har ätit en massa gott och bara umgåtts.
Blev bland annat våfflor och så har vi ätit resten av choklad&cookie-cheesecaken som jag hade bakat... namnamnam.
Förutom lilla obligatoriska gym-turen, det är inte läge just nu att träna tillsammans med min syster men snart så ska jag nog vara igång som "PT" igen hehe :)
 
Hoppas ni alla har haft en super mysig påsk
och är redo för att starta denna veckan imorgon på en tisdag då hihi, kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0