Och helgen springer iväg..

Lördagen började med mys frukost hemma hos min storebror, efter det spenderade jag o mamma några timmar hos min syster. Blev även träning, mat-handling, städning och annat sånt kul ;)
Jag lagade pasta med skink, champinjon och ost-sås med stekt broccoli till.
Kvällen blev det talang och någon film på tv med massa ljus och gotta.
Imorse blev jag väckt av mamma, då hade hon bestämt sig för att vi skulle köra till Falsterbo och promenera i solen på stranden... super fint och härligt, men blåste kallt.
Efter vi hade fikat åkte vi iväg och tvättade bilen, och sen till syrran.
Idag var hon mycket piggare vilket var så skönt att se, därför kunde jag äntligen visa videon som jag spelat in till henne och hon blev jätte glad <3
https://www.youtube.com/watch?v=C28RnT2u0Q0
 
Hämtat ut en bok som jag beställt "Food Pharmacy", som jag nämt tidigare så vill min psykolog att jag ska börja äta nyttigare och föreslog denna bok.
Provade direkt ett recept på en grön smoothie idag och hade lite chiafrön till eftersom det blev efter gymmet!
Hmmm blev inte riktigt lika gott som mina vanliga smoothies men helt okej för att vara super nyttig :)
Har haft en mysig helg med min mammi iallafall och hoppas att ni också haft en bra helg ;*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0