Hem till Malmö igen

Igår var vi på Gröna Lund hela dagen.. hade lovat att jag skulle åka alla karuseller tillsammans med pojkvännens yngsta bror så det fick man ju hålla!

Fick några ordentliga adrenalinkickar haha härligt, det va längesen man va på tivoli så det var roligt!
Vi hade även super fint väder med sol hela dagen så det var perfekt,
spelade även många spel så nu har vi vunnit choklad till ett helt kompani ;) 
 
Nu blir det att packa in allt i bilen och börja köra ner mot Malmö igen!
Semestern är slut imorgon, sen är det jobb igen.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0