En ganska lugn torsdag

Ösregn hela dagen .. usch, behövde lite extra energi imorse så tog en Celsius..
tyckte faktiskt bättre om denna smaken "persika/mango-utan kolsyra" än vattenmelon med kolsyra :)
Blev först ett möte med en ny psykolog idag men han tyckte vi skulle avvakta och inte börja prata förrens jag är klar hos henne jag går hos nu.. har några träffar kvar där.
Så det blev ett kort möte med lite info, sen gick jag vidare bort till gymmet och tog ett pass där.
Åkte hem om och åt tonfisksallad med kidneyböner, chiafrön och ägg, mycket proteiner!!
Och sen har varit hos min syster i några timmar efter det med mamma.
Har även hämtat ut ett paket som har kommit från lyko hihi, fått hem lite saker till håret o så...
redo för en sol-resa nu?!?!  (a)
Har även en kod till er som vill unna sig något eller vill köpa en present till sin partner eller en vän.
Använder ni denna länk så får ni 100kr rabatt på er order :)
http://referme.to/zLKvxPo
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0