Nu var solen borta igen?

Jag har njutit ordentligt av solen och värmen! men idag är den borta igen? :(
Skönt med en ledig dag i torsdags!
dock så var jag lite bakis hehe, vi hade mysig grill och drink kväll på onsdagen.
Trodde att whiskyn skulle hjälpa mot mitt halsont haha men nje.
På fredagen var det klämdag så vi hade bara fritids på skolan, mysdag med lite barn.
I lördags var jag på 1-års kalas, en av mina bästa kompisars dotter fyllde år.
Det var super mysigt med gott att äta och sol i trädgården.
Därefter kom killen och hämtade mig så vi åkte in till folkets park och spelade mini golf.
Efter det bjöd han mig på min favorit restaurang, Casa Mia.. super gott!
Tog en pastarätt med kyckling och krämig sås.
Igår var det ju mors dag så vi var här hemma hos mamma och åt god middag o sådär.
Hämtade hem min syster från sjukhuset så hon fick permiss några timmar och fick vara med.
Och igår kväll så kunde jag äntligen ta ett pass på gymmet igen då mitt halsont var borta!
 
Så nu sitter jag här efter ett pass på gymmet idag med och kan knappt gå haha ;)
Ska snart köra iväg till jobb.
Ikväll ska jag och min fina pojkvän "fira lite" då vi har en månad idag, wiho..
Vi båda tycker det känns som 1 år eftersom vi lärt känna varandra så bra, känns super <3
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0