Progress

Nu har jag inte tränat sen i måndags eftersom jag har fått ont i halsen..
Så proppar i mig med ingefära, te med honung, citron och nyponsoppa haha, hoppas att det hjälper!
Man får ju lära sig av sina misstag och vet att jag kommer sluta upp i lunginflamation ifall jag tränar nu.
Saknar det dock, blir ganska rastlös när jag inte får komma dit haha och ångesten kommer.
Men i måndags fick jag iallafall kört ett hårt härligt pass!
 
Har iallafall börjat komma in i jobbet igen och det känns bra, försöker ta det i lugn och ro.
Sista dagen på 25% idag, ledig dag imorgon och upp till 50% på fredag :)
 
Har precis varit hos psykologen nu och han var fortfarande ganska fokuserad på det här med illskan.
Jag har förstått att jag tycker det låter och känns mycket mer allvarligt än vad det är när folk är arga och diskuterar eller bråkar med varandra, tycker att det är jobbigt.
Men att jag väl tycker att det är "tabu" att bli arg, mest för min egen del, att jag inte får det.
Har vant mig vid att bara släppa det direkt och gömma det istället.
Så det är en sak jag måste jobba med, att börja tycka att det är okej att bli arg.
Även om det är en negativ känsla med illska så kan det vara bra att få det ur sig och inte stänga det inne.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0