Snart!!

Kämpat på ännu en vecka med diet och detox, går ganska bra
men segt idag när man ställde sig på vågen och man inte gått ner så mycket..
Har dock varit på gymmet i princip varje dag så musklerna börjar byggas igen
och man säger ju ”muskler väger mer än fett”, så försöker ha det i bakhuvudet.
Idag har jag iallafall tagit det sista detox-kuren,
så nu ska kroppen vara renad från allt skit ;)
Blev tyvärr en fusk-dag från dieten i lördags eftersom vi var på födelsedagsfest,
så då blev det paus med både god mat o dricka.

Har stöttat rosa-bandet med byxor i veckan, tyckte att dom var super fina <3
Var på gymmet och då märkte jag att jag hade enbart rosa och svart på mig
så var tvungen att fota det.. jag älskar ju rosa och det matchas bra med svart ;)
Nu har jag en vecka till på jobb sen åker jag o sambon iväg till Turkiet i en vecka,
det ska bli så underbart o skönt!
Det blir min 16e gång jag åker till Turkiet tror jag hehe och 8e gången till Alanya.
Första gången för min kille så ska bli kul att visa honom runt, visa varför jag fastnat för Turkey.
Håller tummarna för att vädret håller i sig!!!
Ser ju definitivt bättre ut än här i Malmö iallafall så jag klagar inte!
Vi ska även ta med dykutrustningen så vi ska dyka för första gången i utlandet, blir spännande.
 

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0