Ny vecka, nya tag

 

Började känna mig bättre på lördags kvällen så det blev en tur till gymmet,
och eftersom jag just nu bor inne i stan så testade jag på det 24/7 som låg närmast Malmö Live.
Får säga att det som var mest positivt var den fina utsikten!!
Ganska stort och fräscht, plus-gym.. dock gillade jag ej maskinerna så mycket,
inte samma märke som de har på sina flesta andra gym och inte så väldigt stort utbud.
Föredrar dock att ta det som är närmst en så att man kan promenera bort,
bra uppvärmning och avslutning på träningen.
Igår var jag hemma hos mamma och syrran lite,
vi gick bort en tur till gymmet då med tillsammans..
tillbaka på lindängens 24/7 där jag känner mig lite mer hemma haha ;)
Senare kom pojkvännen och hämtade mig så blev det bio-mys!
Jag älskar ju skräckfilmer, så det blev att vi såg den nya som kommit ut, "Det".
Den var faktiskt lite annorlunda, men tyckte den var helt okej,
extra kul med skräck på bio för det blir så mycket större effekter.
Idag är jag tillbaka på jobb igen och börjar måndagen med att jag får jobba över 1,5 timme..
eftersom en kollega inte kunde stänga längre så fick jag ta den.
Tror ändå på det att ställa upp så mycket man kan så får man hoppas på att man får det tillbaka sen.
Hoppas att ni haft en bra helg och start på veckan! <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0