Träningsnarkomanen är tillbaka...

Vardagen har rullat på som vanligt med jobb och träning.
Kört på med fler pass tillsammans med min syster och även gymmet ensam.
Så härligt att vara igång och kul när man börjar se resultat
och musklerna som börjar komma tillbaka!
Fortsatt med dieten och den börjar snart närma sig sitt slut... drygt en vecka kvar :)
 
Skönt det är att solen har börjat titta fram!!
Även om det fortfarande kommer och går, har verkligen försökt passa på att vara ute och njuta.
Älskar sol och värme, så hoppas den snart kommer för att stanna :)
 
Igår blev det en härlig lördag..
träffade tjejerna och vi hade vin och annat gottis.
Slutade med en utekväll, med massor av dans.. riktigt roligt!
 
Hoppas ni har haft en bra helg, imorgon blir det nya tag på en ny vecka.. kram <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0