Tiden går fort när man har roligt..

Helgen sprang iväg som vanligt hehe..
I fredags hade vi fest hemma hos en tjejkompis, super roligt..
dans, dricka, massa snack och andra trevligheter.
Tiden gick dock väldigt fort så helt plötsligt va klockan 4
och det började bli dags att åka hem ;)
Hade en kul kväll med mina vänner i alla fall <3

Lördagen låg jag kvar i sängen ganska länge, inte lika mycket på topp då haha.
Men var upp till eftermiddagen och skulle då vara barnvakt resten av dagen och kvällen.
Passade mitt kusinbarn så vi lekte och hade massa mys.
 
Söndagen hade jag massor med mys <3
Var även hemma hos min bror, åt middag där och umgicks.
Blev även bokat en resa!
En weekend under påsk-helgen.
Så det blir Polen, till Gdansk med min mamma, syster och brors sambo.
Ska bli super mysigt :)

Hoppas att ni också hade en bra helg!
Nu är vardagen i full gång igen, sportlov för en del men märks inte så mycket på förskolan.
Har börjat få ont i halsen och jag vill inte!!
Vill inte bli sjuk, vill fortsätta hålla träningen igång..
Så håll tummarna för att jag inte blir sjuk :(
Kram <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0