Lite mer utav sanningen bakom kulisserna..

Idag har det gått en vecka ifrån att jag började med denna detox-kur och på dieten!

Baahh fortfarande så är det mer svårt vissa dagar än andra men jag klarar det rätt bra, har jag bestämt mig så har jag :)

Känns väldigt skönt att vara igång igen med både kost och träning! 

Tråkigaste är att man är så dålig på att se sina egna resultat men det känns iallafall bra i kroppen :)

 

(null)

 

Lite mer om sanningen bakom kulisserna då!

Okej så nu har det gått några veckor sen det tog slut med min sambo..

Börjar verkligen känna att det var det enda rätta,

mest arg för att jag inte själv insett innan hur han manipulerat och förminskat mig..

Det är ju tyvärr så att kärleken är blind

och man många gånger väljer att blunda för dom dåliga grejorna,

speciellt när man är i det stadiet att man

verkligen hoppas på att man äntligen hittat rätt!

 

Men ja hur mycket jag än kan ha ångest för det,

att jag inte tagit dessa grejor på allvar,

tänkt och hoppats att det blir bra,

blir bättre och hoppats på att få den framtid som jag drömmer om.. 

Ja som sagt så väljer man gärna att fokusera framåt och inte se allt som är fel,

iallafall inte låta det förstöra.

Jag vet idag att jag är värd någon så mycket bättre,

någon som kan stötta mig och inte trycka ner mig!

Värd någon som kan stå för det han säger och för sina löften,

någon som är man nog att vara ärlig och trogen mot mig.

Har verkligen förlåtit mycket och kämpat med att komma över saker, 

försökt att återfinna den tillit som är väldigt viktig i ett förhållande,

svårt när man blir bevisad motsatsen om och om igen...

Det var så många gånger jag fick gråta mig själv till sömns,

efter något som hänt och han brytt sig så lite att han gått och lagt sig.

 

Så nu är det bara lite praktiska saker kvar att fixa,

jag har släppt honom kärleksmässigt,

det som känns mest tråkigt och jobbigt är att man som sagt äntligen trodde

att man hade hittat rätt och trodde att drömmen om att bilda familj var nära.

Men jag kommer att hitta någon ny och förhoppningsvis någon

som behandlar mig bättre, så som jag förtjänar.

(null)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0