Sista inlägget??

Jag känner mig helt tom, samtidigt som jag är så fylld av känslor.
Jag är arg, förvirrad, ledsen, förtvivlad, sviken och hjärtat är i tusen bitar.
Samtidigt känner jag mig helt tom, som om jag inte bryr mig längre..
inte om någonting, att jag ska behöva gå igenom det här en gång till!
Det går inte, jag vill inte det.
Stackars min mamma, älskar dig så mycket ❤️
Klockan bara tickar på, det är det enda som hörs, känner mina hjärtslag lite mer för vart slag..
Annars försöker jag bara slappna av,
jag ska få träffa min farfar och min farmor, som jag har längtat efter dom! 
Hoppas på att det är bättre där, att man slipper allt lidande.
Jag är 24 år och har varit med om mycket mer än vad man ska behöva gå igenom i hela sitt liv,
inte bara mina egna ord utan även sagt att minst två psykologer.
 
Godnatt!
 
(null)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0