Tillbaka på 50%

Ja jag har ju inte skrivit något sen jag kom ut ifrån sjukhuset så får komma med en update!
Har haft mycket meddelanden, samtal och besök från både släkt och vänner..
vilket betyder otroligt mycket! <3
Tar verkligen till mig allas stöd och försöker att ta en minut, timme och dag i taget :)
 
  
 
När jag väl fått komma hem hade jag ju fått lunginflammation som nu äntligen har försvunnit.
Läkarna sjukskrev mig hela förra veckan och ville egentligen göra det i ett tag fram över...
Vi kom överens om att jag från och med idag skulle gå tillbaka till jobb och arbete 50% 
iallafall i 2 veckor framöver, sen får jag känna efter och se hur det blir efter det.
 
Så idag har varit första dagen tillbaka på jobb, mycket blandade känslor!
Underbart att få träffa barnen, och märkte att dom saknat mig så det kändes skönt.
Det värsta är väl att jag har svårt för att inte ta på mig det ansvaret som jag borde låta bli med,
fick komma in och direkt ta tag i min inskolning som skulle börja idag 
och allt annat.. man kan inte riktigt "hålla sig tillbaka"
utan det blir ju att jag kommer jobba hårt dom 4 timmar jag är där och får vila sen efter det!
 
Har fått komma igång med träningen igen, så skönt!
Börjat gå och simma med min syster på Kockums.. så vi har köpt varsit 25-klippskort :)
Sen har jag hunnit vara tillbaka lite på gymmet, försökt att ta det lite lugnt i början
eftersom jag var väldigt svag i kroppen nu efter allt som hänt, men jag är påväg! 
 
I övrigt så ska jag till en ny läkare imorgon eftersom dom måste följa upp nu efter vad som hänt.
Ska även börja gå till en ny psykolog och börja på en ny kula där.. hoppas att det ska hjälpa!!
Tankarna kommer och går, humöret skiftar en del också från tomhet till illska, från att vara ledsen till att fortfarande känna mig väldigt frågande och undrande.
Men som jag skrev innan så försöker jag ta ett andetag i taget, inte stressa och göra mitt bästa.
Kramis <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0