Tiden går fort när man har roligt

Blev lite middags-dejter i förra veckan med min mamma och syster..
Passade på att äta pizza båda gångerna (saknat det under dieten haha)
 
Träningen har varit igång på 100% som vanligt, niice!
Tränat mest ensam, men med syrran några gånger.
 
Förra helgen hade vi tjejkväll här hemma, med drinkar, shots och spel.
Vi var sen på moriskan och dansade där :)
 
Idag har vi haft en ledig dag ifrån jobb! Super skönt!
Solen har varit framme och vi åkte iväg på roadtrip till Söderåsen.
Jätte fint, vi gick en lååång promenad och hade super mysigt.
 
 
Idag ska jag också vara fastande i 24 timmar...
Ska på undersökning imorgon, koloskopi.
Så det blir först jobb utan mat haha och sen undersökning.
Wish me luck!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0