2019 is here!

Jag hoppas att ni alla hade en bra nyårsafton
och att ni har haft en bra början på nya året! <3
 
Min afton var super mysig :)
Jag var hemma hos min kusin Emma, med 2 andra tjejkompisar.
Det blev en jätte god 3-rättersmiddag!
Till förrätt blev det crostini med två olika röror, en med lax och en med olivkräm.
Till huvudrätt blev fläskfilé med potatisgratäng, baconlindad sparris, två olika såser,
smörstekta champinjoner, stekta tomater och sallad.
Till efterätt blev det limefromage med jordgubbar, vindruvor, maränger och silverströssel.
Det blev också en del goda drinkar under kvällen.
Till 12-slaget fick vi varsin glitter-dekorerad champange-flaska :D
 
 
 
 
På nyårsdagen ordnade mamma 3-rättermiddag till mig och henne hehe.
Till förrätt blev det toast med skagenröra, extra räkor och rom.
Till huvudrätt blev det Oxfilé med potatisgratäng, bearniesås och sallad.
Till efterrätt blev det blåbärscheesecake.
Och sen hade vi ostbricka hehe, namnamnam :)
 
 
 
Annars har nya året startat bra!
Back to reality, med fokus på kost och träning.
Och fullt upp med jobb och plugg,
men men nu kan man börja räkna ner :D
 
Kram!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0