Gått några dagar..

Hehe ja tro det eller ej men har haft så fullt upp så har inte hunnit uppdatera mig på bloggen :)
Känns på ett sätt jätte skönt att jag har haft så mycket annat att fokusera på , har inte riktigt fått vara ensam så länge så jag känt hur dåligt jag mår ens.. så det är super härligt.
 
Jag har träffat lite olika vänner och fikat och umgåtts <3
Har börjat dejta en kille hihi som verkar vara så sjukt snäll, omtänksam och gullig, precis vad jag behöver!
Kommit med fina saker till mig, fick en ros på första dejten och en flaska röd-vin på andra. #bortskämdtjej
 
Varit mycket hos min syster, som börjar bli sig själv igen och det känns också jätte bra! Hon ska nog få komma hem snart!! Mamma och jag har också haft lite ensamtid med middag på restaurang och sådär.
Här under ser ni när vi var på restarurang "Spot", italiensk mat.. tog en pasta med skaldjur. Måste dock erkänna att efterrätten var hundra gånger godare än själva huvudrätten hehe.
I övrigt har jag ju såklart ringt och tjatat om en tid till en läkare då jag som nämt innan fått tiderna inställda så många gånger nu och fått bekräftat att den tiden som jag haft bokad så länge också kommer att bli inställd.
Så jag har fått en typ "drop-in" tid till en okänd läkare.. men ja det är bättre än inget! Blir inte före 11 maj, men det får jag stå ut med. Nu hoppas jag på att solen kan hålla sig framme idag! Så ska jag snart bege mig till gymmet , efter en liten lunch-dejt hihi <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0