Hoppas, hoppas, hoppas!

Usch igår var det så himla tråkigt väder, regnet bara öste ner hela dagen!!
Så igår lockade det inte ett dugg att ta sig bort till gymmet, det fick bli lite träning hemma..
Sen var jag och mamma på påskmiddag hemma hos min moster.
Jag myste med mina kusinbarn och vi åt en massa gott :) Blev en trevlig kväll!
 
På tal om detta tråkiga väder så vill jag verkligen komma iväg till solen! Hoppas verkligen att mamma ska kunna få ledigt så vi kan komma iväg en vecka... hade suttit så fint. Det ser dock mörkt ut :(
Och har inte längre någon res-kompis att åka med??
 
Idag har vi iallafall umgåtts med min syster som är hemma på permission.
Jag har varit på gymmet och kört ett hårt ben-pass.
En fin tjejkompis har varit på besök här så vi har fikat med en choklad-cheesecake som jag bakat.
Nu sitter jag med familjen i soffan och ser en film och äter påskgodis hihi..
 
 
Hoppas att alla har en underbar påsk-ledighet!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0