Full rulle

Ja tiden springer förbi här och jag kämpar på med mitt jobb..

Det är så mycket stress, negativitet och belastning på förskolan just nu, hoppas verkligen på att det bara är tillfälligt men vet egentligen att det bara är början.
Verkligen tråkigt att detta är verkligheten inom "barn och omsorg-världen",
känner att jag är så glad för att jag inte tackade ja till utbildningen
och nu skulle sitta för att studera till förskollärare.
Det är mycket tuffare än vad man kan tro eftersom det är så maximalt bland barnantalet som det kan vara
och bland personalen är det så få att när alla är på plats skulle man kunna behöva en extra hand
och tyvärr är det så att man nästan aldrig är full styrka..
Men jag fick veta en positiv sak häromdagen, att jag har jobbat så pass länge inom förskola i Malmö stad
att jag nu har fast anställning.. så det känns jätte bra att man har det i bottnen! 
 
Jag och sambon har även bokat en resa, vi ska till Turkiet i en vecka.
Blir i oktober, så hoppas på att solen vill som jag ;)
Eventuellt så ska vi prova på att dyka i lite mer tropiskt vatten,
annars kommer vi att ha all inclusive och bara njuta av vår första utlandsresa ihopa :)
 
Här kommer nu en bild på mig och min fina bil också, better late than never..
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0