Västerås och Stockholm

Vi stannade i Västerås igår där vi gick runt lite och tittade,
bodde på fint hotell med underbar utsikt på 12e våningen.. blev god mat och dricka.

Imorse körde vi vidare till Stockholm där vi idag har varit runt och tittat,
på bland annat slottet och gått lite runder :)
Även idag har det blivit god mat och goda drinkar, blir skönt att få vara lite stabil med 2 nätter på ett hotell.
Imorgon blir det gröna Lund och det är lovat fint väder så det ska bli jätte kul!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0