Gott nytt år!

Hej!
Jag har varit dålig som vanligt på att uppdatera, fullt upp med massa jobb.
Idag är jag dock ledig och det är nyår, så idag får det bli årets sista inlägg :D
 
 
Lill-julafton jobbade jag först och sen firade vi hemma hos pappa.
Vi hade bestämt oss för tacos istället för julmat,
jag tycker iallafall att det räcker med julmat på julafton sen är det bra med det ^^
Chokladmouse med grädde och hallonsås till blev det till efterrätt.
Sen var det julklapps-öppning och jag fick massor med fina saker!
Det blev en väldigt trevlig mini julafton.
 
 
På julafton firade vi hemma hos min storebror och hans familj som vanligt :)
Skönt och mysigt med bara familjen.
God mat, lite sång och spel (nyktert för min del då jag körde)
Även här fick jag jätte fina julklappar, så jag är super nöjd!
 
 
På juldagen så hade vi god plockmat hemma hos en av mina bästa tjejkompisar.
Vi spelade julklappsspelet, och samma här så drack alla utom jag..
(här för att jag skulle arbeta dagen efter)
Det blev iallafall en rolig kväll ändå :)
 
 
 
Idag är det nyårsafton och jag är hemkommen efter att ha firat min brorsons 14-årsdag.
Ikväll ska jag hem till min kusin, blir tjejkväll med god mat och dricka.
Så gott nytt år till er allihopa!! <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0