Love working out!

Då har det gått en vecka till..
Tiden springer förbi, precis som vanligt..
dagarna går in i varandra och jag blir lite starkare för varje dag.
Förutom att jag har jobbat så har jag kommit igång ordentligt med träningen igen vilket känns super!
Bli en sorts terapi med gymmet, känns så mycket bättre både under tiden och efteråt.
 
Syrran och jag har simmat ihopa och ska dansa lite tillsammans med.
Ikväll ska vi prova på afro-orientalisk dans och på torsdag blir det piloxing.. kul, saknat att dansa!!
 
Har träffat vänner och familj, fikat och varit på bio och så :)
Såg solsidan på bio.. hade nog tyvärr för höga förväntningar på den, men den var helt okej!
I fredags var vi ute.. först på Ice och sjöng karaoke, sen inne på KB och dansade loss.
 
Idag har jag också varit och hälsat på mitt förra jobb, klassen som jag jobbade i..
Barnen blev så glada så dom sprang fram och hoppade upp och kramade mig hehe.
Så kul att träffa dom och min fina vän/gamla kollega.
Kram <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0