Dags för semester igen

Förra veckan avlutades med midsommar, samma dag som vi kom hem från Turkiet.
Vi hade släkt här hemma hos mamma, super trevligt.
Senare mot kvällen träffade jag upp lite vänner, så blev det utgång till Babel.
Blev mycket dans, kollade på uppträde och umgicks.. kul kväll!
 
 
 
Annars var det efter Turkiet-resan dags att gå tillbaka till jobb igen..
Var en påfrestande vecka, så det var tur att jag visste att det bara var en vecka!
Nu har jag nämligen klarat av den, och ska ha 2 veckor semester till <3
Förutom jobb så har jag kämpat på med träningen.
Har även bestämt mig för att jag ska börja plugga till hösten,
jag ska äntligen ta tag i att utbilda mig till Personlig Tränare.
Så det känns väldigt spännande faktiskt, satsa enormt på min träning
och att fortsätta hjälpa andra att nå sina mål... super kul!
 
 
I fredags var det fest hemma hos min tjejkompis hehe, blev en rolig kväll!
På lördagen mådde man mindre bra.. men njöt av solen i trädgården,
och så blev det bara filmkväll.
Idag har det varit dop i Husie-kyrka för mitt kusin-barn.
Väldigt fint i kyrkan och en trevlig fest efteråt :)
 
 
Mamma & Syster och jag :)
Nu ska jag njuta utav min semester!
Hoppas ni också får njuta utav det fina vädret, kram <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0