Längesen det kom en update!

Hej!
Tiden har sprungit iväg hos mig och då har tyvärr bloggen fått ta en smäll.
Under min sista semestervecka så försökte jag med ta det lungt och slappna av..
träffade vänner och familj, njöt av vädret och tränade såklart ;)
En av dagarna åkte vi över till Danmark.. jag, min syster, kusin och en tjejkompis.
Det blev en hel-dag på Bakken med massor av karuseller, skratt, skrik, sol, bad och god mat/dryck.
 
 
Sista söndagen innan semestern var helt slut.. 
Så var det dop igen för mitt andra kusin-barn :)
Det var en fin cermoni och en trevlig fest efteråt!
Min syster var fotograf och tog lite bider på mig hehe.
 
 
Jag försöker hålla kosten så gott det går, att äta bra och en del proteiner.
Fick hem en leverans igår med massa god-saker :D
Har även haft någon få dag där jag unnat mig, haft myskväll med syrran och så.
 
Iallafall så har jag nu jobbat i 2 veckor efter att semestern tog slut.
Äntligen tagit steget till att ta cykeln till jobb istället för bilen.
Tog emot rejält i början då man blir så van och lat av att det är enket och snabbt med bilen.
Men känner att jag redan vant mig vid att cykla, skönt att spara in både pengar och miljö :)
 
Nu är det så många som klagar på att det är för varmt!
Jag är en av dom som verkligen njuter, älskar värmen!
Visst hade jag ju föredragit att ligga ledig på stranden hela dagarna...
ingen hit att springa efter barnen och smälta bort i solen på gården direkt..
Men jag njuter ändå, uppskattar att vi äntigen har en fin sommar!
 
Ha det fint så länge och njut av sommaren så länge den varar!
Kram <3

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0