Vågar man säga att sommaren är här??

Äntligen så börjar det kännas som att sommaren är här!
Sol och värme har det varit nu några dagar, helt underbart.
Förra fredagen skulle jag på en undersökning till, denna gången var det koloskopi.
Inför den skulle jag vara fastande i 24h och tömma tarmarna..
Usch det var inga roliga timmar alls,
men väldigt skönt när det var gjort och man fick lov att frossa hehe..
 
På lördagen tog jag tag i dykningen och var på Ön med pappa.
Fösta dyket sen jag var i Egypten i januari, så det var ett tag sen.
Skjutit fram det så länge nu eftersom det tagit emot, mest pga kylan.
Men med många underställ och torrdräkten på så var det inte så himla kallt.
Skönt att ha gjort det och känna att "man fortfarande kan".
 
På kvällen var det fest med tjejerna!
Vi hade riktigt kul med spel och dans..
Blev dock lite för mycket dricka och hela söndagen försvann haha.
 
Annars så har jobb och träning flytit på som vanligt..
Både förra och det som hunnit gå av denna veckan :)
 
Kramis <3
Anonym
2018-05-30 @ 12:50:39
URL: http://evelinasjostrand.se

Det är verkligen skönt att sommarens sol och värme äntligen är här! Jag njuter av varje minut, dock måste jag säga att vi behöver regn för att det är så torrt, haha. Koloskopin lät inte alls rolig, men skönt att den är gjord. :) Kram

Svar: Ja riktigt skönt!! Ja för naturens skull :(
Nej usch, men nu är det gjort! Kram 🌸
Camilla Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0