Ännu en helg som flugit förbi

Jaha när man väl äntligen kommit igång med träningen igen så är det klart att man ska bli sjuk igen :(

Åkte på en rejäl förkylning, men jobbat och stått på ändå.
Vet dock att jag inte ska träna då, med erfarenhet av att jag då slutar med lunginflammation
och det är det inte värt!
På fredagen hade jag myskväll med killen efter jobb, vi såg på Titanic..
många år sen man såg den och det är verkligen en bra film!
På lördagen sen träffade vi upp en tjejkompis till mig o hennes kille
och gick på Titanic-utställningen på Malmö-mässan.
Där var mycket häftigt att se och man fick veta mer om hur det gick till  när Titanic sjönk, hur båten var byggt,
alla som omkom och alla passagerare som fanns på och mycket annat.
Vi var även på Vapiano och åt god lunch, gick runt lite inne på emporia och köpte lite saker till huset.
(Får komma lite bilder på det när allt är på plats haha)
Idag har vi varit hemma hos svärmor och ätit middag och umgåtts lite med familj och djur där, mysigt.
Fixat massor i huset och annat sånt som man behöver göra ;) 
Hoppas ni också har haft en trevlig helg i det fina vädret! Kram <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0