Snabb update

Ohhh vad jag älskar detta vädret!
Det har varit varmt och skönt nu i flera dagar och jag bara njuter!
Hoppas bara på att detta vill hålla i sig nu resten av sommaren.
Haft mysigt och kul med både familjen och vänner :)
Annars är det mest jobb och träning på schemat som vanligt.
Nu när polis-utbildningen tagit sig ner till Malmö, så har jag äntligen tagit steget och sökt in!
Velat det i många år men tvekat fram och tillbaka, mest pga avståndet.
Så ja.. håll nu tummarna för mig då, #våren2019
Bjuder på lite sammanfattande bilder hihi!
Kram <3
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0