Massor av blandat efter lång tid!

Hej! <3
 
Äntligen lite sommar-värme!!
Nu hoppas vi bara på att det håller i sig också :)
 
Jag bodde i min pappas lägenhet i lite mer än 2 veckor i maj,
passade hans sambos katt och fick då en super fin present av henne!
2 jätte fina koppar med 24 karats guld per kopp, är helt förälskad i dom :D
 
 
Annars har jag jobbat och tränat mycket som vanligt.
Blev gratulerad på jobb efter att varit den PT som sålt mest under maj-månad,
verkligen super kul! Och jag trivs så bra som personlig tränare!
 
 
 
Jag ha lagt upp en del tränings-videos på min instagram : PTCamii
Men lägger i alla fall upp bilderna här ;)
Härligt när man känner framgång av hårt jobb!
 
 
 
 
Jag har hunnit bygga mina naglar två gånger sen senaste inlägg..
så det kommer bilder på dom med :D
 
 
 
Jag har också umgåtts mycket med tjej-gänget!
Middagar, förfest, utgång och bara häng tillsammans :D
Super härligt "girl-squad"! <3
 
 
Njut nu av vädret medans vi får ha det!
Kramis <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0