Work for it!

Hej alla fina!
 
Var tvungen att köpa en ny mobil innan vi åkte till Mallorca.
Min "gamla" som jag knappt haft i ett år kunde jag inte ha längre.
Enda störiga anledningen till detta var pga. att lagringsutrymmet var fullt...
Hur mycket jag än sorterade bort bland bilder och appar så var det fullt.
Till sist fick jag nog och gick och köpte en ny med mycket större minne.
Än så länge är jag super nöjd och har redan vant mig vid att även skärmen
är betydligt större än den förra.. nu känns den gamla sjukt liten x)
I övrigt så blev det självklart en likadan i rosa fast senare modell.
 
 
Annars har jag kommit in i vardagen igen efter resan!
Jobbar på gymmet och tränar på gymmet.. hehe.
Som mina kunder säger "bor du på gymmet eller?!"
Ja i princip haha.. men jag trivs jätte bra.
Älskar miljön av positiva människor som kommer hit för att träna och må bra!
Ska bjuda på lite träningsbilder från senaste dagarna.
 
 
Som det står ovan..
Tveka inte att höra av dig om du är intresserad av PT,
om du har några frågor eller funderingar, bara skriv! :)
 
 
 
Jag hoppas att allt är bra med er också!
Kram <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0