Lite gott och blandat ;)

Blivit lite mer firad av min bror och hans familj och fått lite paket av min sambos mamma :)

 
Mycket på gång nu med det nya jobbet som är kämpigt, många sjuka redan nu så det har varit en tuff vecka.. verkligen skönt att det är fredag idag så man kan få ladda batterierna över helgen!
Ikväll ska jag äta middag och mysa med en fin vän.
 
Igår fick jag ett ryck så jag och sambon bakade kanelbullar, blev super goda!
Han fick även några av sina småpresenter, han fyller år ganska snart och har svårt att hålla sig så ;)
Köpte lite söta saker till vårt hus så får han de större paketen när han fyller år!
Men tycker mobillådan var en väldigt bra idé då vi båda två är lite för beroende av våra telefoner
och det tycker jag är super tråkigt! 
Ett bra tips till er alla, försöka låta bli den och faktiskt umgås istället <3
 
Lillemmish- MODE - INSPO
2017-08-25 @ 12:50:39
URL: http://nouw.com/lillemmish

gooda bullar :)

ha en fin fredag
kram

Svar: tack! detsamma :)kram
Camilla Larsson

Anita
2017-08-26 @ 07:51:35
URL: http://siliiins.blogg.se/

Åååh, bullar... :D

Svar: Ja det var mums! :D
Camilla Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0