Jul-ledighet och resa!

Sista veckan på jobb innan ledigheten har fortsatt att vara tuff,
men man har i alla fall haft något att se fram emot.
Har försökt träna lite fast jag varit sjuk, vi har bakat pepparkakor och sådär.
Det har blivit mycket jul-firande nu,
vi var på restaurang här i Höllviken och åt fondue med Johans pappa och bröder.
 
Vi firade jul hemma hos min svärmor och hade super mysigt, fick många fina julklappar.
Sen firade vi jul hemma hos min pappa, då blev det tacos till middag och lite fler julklappar.
Igår firade vi julafton hemma hos min bror, med mina brorssöner, min mamma och sådär.
Blev kalle anka, fördrink, glögg, julmat, julklappsutdelning, julklappsspel, tomte-gröt och andra spel.
Har varit många trevliga dagar :)
Fått jätte många fina julklappar och nästan alla har varit rosa hehe <3

Nu ska vi snart ta oss iväg till Hyllie för att åka till Köpenhamn och sen till Egypten,
blir Sharm el sheik i en vecka.. bara jag och sambon så det ska bli underbart!
God jul och gott nytt år på er! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0