Sjuk fortfarande..

Började med min diet i måndags, var på gymmet osv.. men mådde inte helt bra
kände mig ännu sämre dagen efter så fick stoppa dieten igen och avvakta.
Haft feber, varit super förkyld, ont i kroppen och illamående.
Tyvärr har det varat hela veckan, jag har kämpat på med jobbet och inte gått hem därifrån,
så helgen har nu mestadels spenderats i sängen, soffan och badkaret.
Vi var ute en liten runda igår i alla fall eftersom min mamma fyllde år!
Så vi var på Södervärns krog och åt middag där,
sen var vi hemma hos mamma där vi åt tårta, hon fick öppna paket och vi hade lite jul-mys.
 
Åhh jag bara hoppas att jag blir frisk snart för det är utmattande att jobba och vara sjuk samtidigt..
Nu är det tillbaka till jobb imorgon, så jag hoppas på ett mirakel och att jag vaknar upp frisk imorgon :)
Inte långt kvar nu tills jag får lite semester och det är efterlängtat, ska bli underbart skönt.
Therez
2017-12-18 @ 23:17:30
URL: http://www.therez.se

Fy vad jobbigt! Krya på dig!

Svar: Mm 😔 tack 🌸
Camilla Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0