Tar mig fram i motvind..

Förra helgen var super förutom smärtan..
Fredagen var jag hemma hos en före detta arbetskamrat vilket var jätte trevligt,
fick träffa en del av kollegorna från skolan där jag jobbade innan.
Det bjöds på massa gott att äta och dricka, en härlig kväll med mycket skratt.
Lördagen så var vi på sambons julbord som höll hus vid Malmö Live,
komiker och live-band på scen, tre-rätters middag och en del att dricka.
Kvällen avslutades även med dans.
Söndagen hade vi 2a-adventsfika hemma hos min extra farmor, 
super mysigt och kul att träffa alla efter långt uppehåll!
 
 
Veckan har annars bara bådat massor med otur för min del..
Hittat fler sjukdomar/virus i kroppen så när jag är klar med min 10 dagars behandling av denna
antibiotika så kommer nästa på ytterligare 7 dagar.
Har lyckats få parkeringböter på jobb pga av kaos under lucia-morgonen,
fått mitt första tand-hål på 24 år
haft jätte mycket klydd med min utbildnings-ansökan och en del andra roliga saker.
Så på grund av allt det här har jag känt mig väldigt deppig och nere
nästan konstant de senaste dagarna, vilket är extremt jobbigt.
Känns som jag går i motvind och har svårt att hålla mig uppe på benen.
 
Igår var jag iallafall först och åt middag med min syster
och sen på bio med henne och min mamma,
vi såg på All Inclusive.. den var mycket bättre än jag förväntat mig, riktigt rolig.
Idag har jag varit hemma hos mamma och umgåtts med henne och syrran,
sett lite filmer, haft hemma-spa och fredags-myst.
   
josefine
2017-12-18 @ 20:12:49
URL: http://www.josefinemalmqvist.nu

Låter som en jobbig vecka. Men nu kan bara denna nya veckan bli bättre! Finns alltid ett ljus i tunnlen som man säger!

Svar: Ja jag försöker att se igenom den och se ljuset ;) 🌸
Camilla Larsson

Emelie
2017-12-18 @ 20:50:01

Jag har velat se den filmen!

Svar: Den va super bra 😁
Camilla Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0