Hemkommen från Kreta!

Igår kom jag hem till Malmö igen, efter en varm och skön vecka på Kreta.

Jag och mamma åkte själva för att bara koppla av och njuta av sol, bad och god mat.
Vi var i en stad som hette Georgioupolis, en liten bit utanför Chania i Kreta.
Vi var ute och utforskade en del, bland annat någon sjö, vid havet
och var även inne i en kyrka där vi tände ljus för våra kära <3
Grekland är verkligen ett fint och mysigt land!
Man säger ju att en bild säger mer än tusen ord så här kommer en del bilder från resan :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0