Runt i Sverige

Vi kom till Östersund igår där vi började med att checka in på ett fint hotell,
gick och åt lunch och sedan runt lite på stan.

Blev lite jacuzzi, bastu, god dricka och relax innan vi gick till Pinchos för middag och goda drinkar.
Så nu har vi besökt och sett Östersund :)
Nu sitter vi i bilen och ska köra till Mora, där det finns en del sevärdheter att titta på hehe.
Blir övernattning i antingen Västerås, Eskilstuna
eller någon annanstans påväg mot Stockholm som vi ska till imorgon.
Bjuder på lite bilder från gårdagen, kram!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0