Lost in nothing

Känslan av att varken veta ut eller in, undra över vad som kommer näst..

Att känna sig så ensam, tom och full av känslor instängda på samma gång 
Fått tillbaka oron, ångesten och menlösheten
Känner att jag inte vet var jag ska ta vägen?!
Har ingen livslust kvar och går just nu på "reserv batterier"
Jag försöker, jag har klarat det förr och ska kunna klara det igen..
Även om det känns totalt helt omöjligt så ska jag kämpa på
Som tur är så har jag en vecka i solen framför mig, det blir välbehövligt!!!
Jag ska bara njuta av värme, sol, bad och försöka njuta av maten ha ha ha...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0