Mitt hjärta är krossat..

Igår fick jag en kniv rakt in i hjärtat som jag faktiskt aldrig trodde att jag skulle få..
Tyvärr har jag inte direkt ork till att skriva något, jag pendlar mellan att bara gråta av förtvivlan,
må så illa så jag inte vet var jag ska ta vägen och stirra rakt in i väggen helt tom.
 
Trodde väl på något sätt att jag aldrig skulle behöva känna mig så otillräcklig igen..
Jag har haft så svårt för att lita på någon och att släppa in någon ny i mitt liv,
nu hade jag dock "sänkt mitt skyddsstaket" och släppt in dig helt i mitt hjärta.
 
Vill inte behöva leva utan dig, vill inte det och trodde inte att jag skulle behöva det!
Efter allt som du har sagt, så har jag till slut tagit det till mig...
 
Bildresultat för krossat hjärta



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0