Snart sommarlov!

Igår hann jag både träna och ha mitt möte med psykologen innan jag började jobba.

Det känns som att vi står ganska stilla och pratar om samma saker om och om nu, hoppas att vi ska komma vidare lite mer nästa vecka!
Idag har jag min sista dag på jobb, sen går jag på semester / får sommarlov.
Ska tillbaka endast en vecka i sommar när det behövs extra hjälp,
annars ska jag försöka ta det lugnt, vila och ta hand om mig själv.
Det blir en vecka upp till Norrland, hälsa på i Stockholm och en vecka till Kreta iallafall!
Här bjuder jag på lite bilder ifrån förra året jag var i Kreta :)
Glad midsommar på er! ☀️
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0