Bortskämd på en måndag

Började morgonen hemma hos min pappa.. där jag o min syster åt frukost.
Pappas sambo hade spontan köpt något till mig då hon tyckte det skrek Camilla haha x)
Fick en fin handväska och bling-blenders .. så super snällt :)
Efter det blev det direkt mycket tråkigare då min syster har blivit sämre och sämre i helgen och imorse fick åka tillbaka till sjukhuset, så nu är vi tillbaka på ruta ett och det gör så ont, känner mig så hjälplös!!
 
Hade senare en mysig fika med två tjejkompisar och efter det var mamma och jag ute på restaurang.
Blev 3 rätters-middag på Bistro Queen.
Meningen var att min mamma och syster skulle gå i helgen men det var inte läge för det så vi fick gå idag istället.
Vi tog både varsin toast skagen till förrätt, jag tog en pasta med kyckling, gräddsås och kantareller, mamma tog en plankstek och till efterrätt blev det Banana split ... man var en aning mätt efter det!
Dock blev rankningen 1.efterrätt , 2.förrätt och 3.huvudrätt
 
Helgen har sprungit förbi då jag har umgåtts mycket med min pojkvän och familjen,
jag bakade en super god blåbärs-cheesecake som vi njutit av hehe och träning som vanligt.
Även lyckats få böter på en gata som jag alltid parkerar på (där det är gratis)
hade dock totalt helt missat att det var just det datum och under den tid då det var "städ-dag"..
wiho där va det 600 kr på det ;)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0