Ännu en vecka..

Då har jag klarat mig igenom ännu en vecka på jobb, är så osäker på hur jag ska göra nu..
Vill inte ge upp eftersom jag vill visa att jag klarar det,
men skulle det vara så att jag inte gör det så är det absolut inte värt det!
Nu är det så som jag inte vill att det ska vara,
jag vill kunna släppa jobbet när jag går hem därifrån..
men man har ont i magen och är stressad konstant.
Vi hade lite roligt under höstlovet i alla fall där vi hade höstfest med barnen,
klädde ut mig till "super-woman" haha, det tyckte barnen var jätte kul :)
 
Vi har äntligen flyttat in i nya sovrummet här hemma och börjar komma i ordning!
Tagit lång tid och varit väldigt mycket att göra vid, men nu är det super fint!
Så vi hade min bror och så på besök och då bakade vi lussebullar.

Försöker hålla igång träningen, men har lite motgångar med alla sjukdomar som snurrar runt på jobb ^^
Och så har det varit så mycket att fixa här hemma så man har fått lägga träningen lite åt sidan..
Har varit där några gånger, behöver det också..
Det är en sorts terapi att gå runt med musiken i hörlurarna och få göra av med dålig energi.
Sen tycker jag det är fint med träningskläder, älskar tights så jag har ju en del att byta med :)
 
Träffade min kusin i veckan på en fika, vi hade mycket att ta igen.
Igår hade jag finbesök av en tjejkompis, så vi hade fredagsmys.
Ikväll ska jag har lite vinkväll med mina gamla kollegor så det blir trevligt.
Hoppas ni får en trevlig helg, kram <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0