Kändes som att jag nästan skulle gå i sönder av stress

Förra helgen hade jag besök av fina gamla kollegor, fick fina inflyttningspresenter och vi hade super trevligt med goda drinkar och annat.

Träffade även några av mina nuvarande arbetskamrater, vi hade tacomys, drack gott och spelade lite spel.. jätte roligt!

(null)
 

(null)

 

Hela veckan har varit dryg med förkylning, feber, huvudvärk osv... mycket pga all stress jag känner just nu på jobb 😞

Så himla tråkigt att det ska behöva vara så och att det ska gå ut även över hur jag mår fysiskt och inte bara psykiskt.. bara det är ju nog!

Så jag kände tyvärr att jag var tvungen att gå hem från jobb i veckan och fick bara vila mig hemma..

Det värsta är att jag har så svårt att släppa jobbet, att vara hemma när jag är hemma.. tankarna går ofta kring allt som sker på arbetet, jag hinner stressa upp mig innan jag ens kommit till jobb på morgonen och jag bokstavligen känner magsåret som är påväg i magen.

Hela situationen på jobb just nu är helt för mycket för mig men jag ska tillbaka på måndag även ifall jag inte mår bättre, så ska jag ge mitt bästa och kämpa på..

Jag måste försöka hålla hoppet uppe på att detta kommer bli bra ifall jag står ut, jag verkligen hoppas på det!!

 

Idag har vi varit på Ullared hela dagen som var bestämt för ett tag sen så vi har fått kriga runt efter sakerna och man är totalt helt slut nu när man sitter i bilen hem.

Min röst är nu nästan helt borta igen och näsan har runnit hela dagen, allmänt trött i huvudet och kroppen haha.

Blir skönt att komma hem och bädda ner sig med en kopp te och lite lördagsmys med sambon nu.

(null)

 

Hoppas ni har en bra helg!

Kram <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0