Sjuk, trött och stressad

Blööö jag är redan så trött på detta kalla, mörka och tråkiga vädret.. hade jag själv fått välja så hade det varit strålande sol och 28 grader varje dag haha, ja önska måste man ju få göra!

Nu är det iallafall bara cirka 5 veckor kvar tills jag och sambon åker till Egypten i en vecka, ska bli skönt att få slappna av lite.

 

Haft så mycket på jobb nu, varit jätte stressad och mått dåligt både fysiskt och psykiskt.

Försöker dra över det till något positivt att jag blir starkare och mer erfaren av allt ansvar och engagemang som jag får visa på jobb nu, istället för att sluta som även har varit en tanke och som andra kollegor har gjort.

Så ja jag ska kämpa på igenom det här, förhoppningsvis visar det sig i framtiden att jag gjort rätt val.

 

I övrigt så har jag då varit super duper förkyld, lite influensa symtom osv så det har blivit paus från gymmet och mycket onyttigt, det gillar jag inte och definitivt inte vågen!

Så nu har jag bestämt mig för att nästa vecka ska jag må bra! Jag ska gå på diet, träna och ta hand om mig själv..

 

Så denna helgen blir det mest ta det lugnt, försöka bli frisk och umgås med familjen <3

Har börjat få ordning hemma i huset nu så bjuder på en bild från garderoben.. sambon hjälpte mig sätta upp hyllor där de flesta utav mina klack-skor fick plats, blev super nöjd! :D

(null)

Kram! 

Karina
2017-12-01 @ 13:13:41
URL: http://nouw.com/karinahidalgo

Åhh ja saknar verkligen värmen just nu!

Svar: Ja usch, det är så kallt och tråkigt denna tiden :(
Camilla Larsson

http://jennysvardag.se
2017-12-01 @ 16:51:48
URL: http://jennysvardag.se

Krya på dig :)

Svar: Tack 🌸
Camilla Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0