Work hard

Ännu en vecka har sprungit förbi, en ganska tuff en..
Har det lite kämpigt på jobb just nu med mycket saker som händer på en gång...
I övrigt kämpar jag på med min detox-kur
och även min protein-diet som jag började med i måndags förra veckan.
Nu är där en del kilo som ska bort! Helst innan resan men får nöja mig med det jag hinner ;)

Så hela veckan som gått har jag bara fått äta proteiner, lite tuffare för mig som inte äter rött kött!
Har blivit fisk, kyckling, ägg, keso, kvarg, protein-dryck, propud och lite protein-bars ;)
Nu andra veckan får jag även lov att äta sallad hehe ut över proteinerna..
så igår gjorde sambon fin middag som även jag kunde ta del av på mitt vis!
Frestas såklart litegrann med alla andra som äter som vanligt men har jag bestämt mig så har jag!
Nu i samband med dieten har jag även kommit igång med min träning på gymmet igen
så det känns jätte bra, fortfarande lite småförkyld men börjar gå över. 
 
I fredags efter jobb så åkte vi ut på Ön och tog ett dyk.. vi har fortfarande inte fått våra torrdräkter
så det var sjukt kallt med bara våtdräkter och cirka 13 grader i vattnet! 
Sen blåste det väldigt mycket men vi hade iallafall solen framme :)
I lördags åkte vi över till Köpenhamn där vi kollade på
och köpte en del dyk-grejor till som vi behövde kompletera med :)
Finns verkligen oändligt med saker!
 
Igår var jag på bio med en fin vän, vi såg på girls trip!
Super rolig film, verkligen en tjejfilm med mycket humor.. vi skrattade rejält :D
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0