Helgen går fort

Jag har nu bestämt mig för att avsluta samtalen med min nuvarande psykolog..

Har känt de senaste gångerna att jag inte riktigt kommer fram till saker att prata med honom om,
utan känns mer som en jobbig och spänd stund.
Har även stort stöd från min sambo och mamma där jag kan få prata av mig,
och självklart även här där jag kan få skriva av mig när jag känner för det!
 
Nu är jag iallafall äntligen klar med min antibiotika-kur
och ska om några dagar ta nya prover för att se ifall det har hjälpt denna gången!
Så nu är det dax att köra igång med träning igen, även om man är väldigt trött efter långa dagar på jobb
så mår jag bättre efter träningen och det är det viktigaste :)
 
Har varit en mysig helg med sambon, besök och taco-kväll igår,
idag har vi passat på att spela minigolf ute i solen...
man vet aldrig om det är sista soldagen nu innan hösten verkligen slår till!
 
Hoppas att ni har haft en trevlig helg, kram!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0