Sjuk igen...

Har känt mig krasslig med huvudvärk och feber de senaste dagarna men varit på jobb ändå.
Igår blev jag dock hemskickad för att jag hade kräkts och kollegorna såg att jag inte mådde bra..
Så hela eftermiddagen och kvällen igår och även hela dagen idag
har spenderats i sängen och i soffan framför lite serier.
Paradise hotel har ju börjat, en serie som man väl egentligen har tröttnat på men måste se ändå haha,
sett sista avsnitten utav Skam och lite på Pretty little liars - som jag tycker är väldigt bra.
Suuuuper tråkigt!! Jag som ville komma igång med träningen igen, nu får det vänta lite till.
Annars i veckan så hann jag träna en gång, träffat någon kompis och haft det mysigt,
umgåtts med pojkvännen men annars bara jobbat.
Jag passar för tillfället min pappas lägenhet och deras katt, då de är iväg på dyk-resa.
Så bor inne i centrum och sambon är här hos mig för det mesta :)
Lite skönt att få byta miljö i 2 veckor, speciellt nu när det renoveras hemma i huset.
Hoppas att ni får en trevlig helg, själv ska jag bara ta det lugnt och hoppas på att bli frisk snabbt! 
Kramis <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0