Senaste veckan

Veckan började med en ledig dag.. super skönt
då blev det simning och sen middag hos pappa på hans födelsedag.
Blev god mat och tårta, sista "frosse-dagen".
Lyckats övertala min syster att iallafall göra ett prov-dyk för att se hur hon känner.
I tisdags började vi med dieten, första gången min syster ska prova på..
får hålla koll på både henne och mig själv hehe.
Vi har börjat gå på mer pass på 24/7 , jag är fortfarande mycket på gymmet..
men eftersom hon tycker det är roligare med pass så kör jag bådeoch ;)
Nu har vi provat på 2 olika zumba pass och ett Grit Strength..
så det har varit kul och blir fler till nästa vecka!
 
Blev ett litet avbryt i dieten fredag-kväll..
mamma hade bokat bord med en vännina som ställde in i sista stund,
så ja då blev det en super god 3-rätters middag på Bistro Queen.
Var väldigt gott men jag fick lite dåligt samvete ändå.. dock så håller jag strikt annars så det går bra :)
Idag var jag i bokskogen med mina tjejkompisar och gick en lång runda.. härligt!
Skönt att solen äntligen har kommit!!
Nu väntar vi bara på att det ska bli lite varmare med.
Längtar så till sommaren!
Ha nu en fortsatt trevlig helg, kram <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0