This weekend is over.

Jaha då var man hemma från en weekend i Polen och påsken är nu över för detta året.
Aldrig varit i Gdansk förut så där fanns litegrann att se på, men det var lagom med en weekend..
Känner att man hann se allt och det fanns ändå tid kvar till att gå på spa och så.
Det lockar inte jätte mycket med att åka tillbaka dit men åker gärna någon annanstans i Polen!
Vädret var som här hemma så det var tyvärr inte jätte varmt haha.
Blev mycket god mat och många mysiga fik, lite goda drinkar.
Passade på att njuta av allt gott, då det nu är tillbaka till verkligheten och dags för diet igen!
Här kommer lite bilder från resan :)
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0