Snart helg och massa trevligheter!

Sista dagen idag på hård-dieten..
sen blir det bara 1-2 dagar i veckan som jag behöver tänka på vad jag äter.
Så imorgon startar jag helgen med massa gotta hehe och fest med fina vänner :)
 
Fortsatt kämpa på med jobb, kost och träning sen sist alltså.
Känns faktiskt väldigt bra att hålla igång, saknat det och 
trivs mycket bättre med mig själv när jag får träna ordentligt som jag själv vill!
 
 
Idag har jag också varit och dansat med min syster, hämtade henne efter jobb.
Har haft två möten med min nya psykolog och tankarna börjar rulla igen..
Rätt tufft och sårbart att lämna ut sig så till någon, tar emot en del
och man får se och höra saker från andra håll och kanter.
Men det känns bra änsålänge och jag håller hoppet uppe på att det kommer bli bra.
Annars är som vanligt träningen min vardagliga terapi och sällskap från nära och kära ;)
 
Igår var det alla hjärtans dag och då hade min fina mamma köpt en present till mig.
Hon hade hittat något som bara "skrek" Camilla.. hahaha
Ja det var verkligen min stil.. älskar ju både skor, smycken, rosa och glitter haha <3
 
 
Hoppas ni får ett bra slut på veckan och en trevlig helg!
Det tänkte jag ha hehe.. kram <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0