Intensiva dagar har gått förbi

Så nu kommer sanningen fram....
Mitt sambo-förhållande är nu totalt helt slut,
jag har hämtat alla mina saker och flyttat hem till min mamma.
Kaos med alla grejor som ska läggas på plats, packas ner i flyttlådor till nästa flytt osv.
Så det är en del jobb på gång här hemma, tar tid och känns tungt
men har äntligen kommit till insikt att jag förtjänar mycket bättre än så!
(null)
 
Jag och min familj, släkt och närmsta vänner har fått gå igenom något tufft i helgen.
Värst var det för min mamma som hittade mig i min säng..
jag var medvetslös, krampade och skakade okontrollerat.
Hon ringde ambulansen som kom direkt,
jag blev inlagd på IVA och låg medvetslös med syrgas, dropp och massor av slangar i mig,
där låg jag i cirka 2 dygn tills jag vaknade upp i chock och förtvivlan
men med många av mina nära runtom mig ❤️
Blev såsmåningom flyttat till AVA och hade då så fruktansvärt ont i hela kroppen,
ont i halsen efter slangen som suttit där, hög feber osv.
Jag har nu fått komma hem till mamma, börjar bättra mig med mest lunginflammation som håller sig kvar.
Har fått antibiotika och ska snart vara stabil igen fysiskt!
(null)
 
Har blivit sjukskriven denna veckan och har massor av tråkiga saker som behöver ordnas med
 men jag tar en dag i taget och har stöttning från familj och vänner ❤️
 
Hoppas att ert 2018 har börjat bättre än mitt och det är väl inte så svårt att toppa!  ;)    
Kramis
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0