Snart efterlängtad semester!!

Det har varit underbart väder.. sol och värme, älskar det!
Nu har det dock börjat bli lite tråkigt igen, men naturen behöver ju lite regn och kyla så.
Blivit några dagar på stranden med både släkt och vänner <3
Till och med badat hehe, inte ofta man känner för det här i Sverige ;)
 
Passat på att gå promenader i solen på rasten och bara njutit av att sommaren kommit!
Fortsatt med träningen så gott det går, har dock åkt på en förkylning..
troligen för att ac:n står på rejält på gymmet och jag tål ju tyvärr inte det :(
Även gjort en vänskaps-tatuering med mina två älskade vänner,
alla skrev samma text "Hakuna Matata" fast på olika ställen.
Så nu har jag en ny positiv tatuering hehe, super nöjd :)
Min sitter på den fotleden som inte var upptagen.
 
Många barn som ska sluta på min avdelning nu på förskolan,
hade en som slutade i förra veckan.. som jag fick en ros av, så det var gulligt!
Hade en utekväll med tjejerna..
den spenderades på Lilla torg - Mello Yello och TGI fridays, sen blev det prive.
Händelserik kväll, men det mesta var roligt :)
 
Min pappa och hans sambo har varit bortresta nu igen,
så har bott här och passat katten och lägenheten.
Hade fina presenter som väntade på mig när jag kom hit :D
 
Nu ska jag snart ha semester i en vecka, ska bli så otroligt skönt!!
Kram <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0