En bild säger mer än tusen ord...

Veckan fortsatte med att det har varit tufft på jobbet,
men jag tänker att jag är där för barnens skull.. och hoppas på att det ska få mig att orka!
Så helgen var efterlängtad!!
Hade mys-fredag med min syster, pizza, gottis och film.
 
På lördagen blev det simning, fixade med min bil - tvättning osv..
Kvällen tillbringades även då i soffan, mys med tända ljus, film och gotta
tillsammans med min mamma och syster :)
 
Idag när det är söndag.. blev det långpass på gymmet.

Även träffat mina tjejkompisar och myst med dom en stund..
Nu blir det bara vila upp sig lite inför en ny jobbvecka som börjar imorgon!
Hoppas ni också har haft en mysig helg, kram <3
Beatrice
2018-03-27 @ 10:23:07
URL: http://www.nouw.com/minframtid

Låter som en bra dag!

Svar: Jadå hihi :)
Camilla Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0